Bill Kaulitz

Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych


 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

Temat: za dluga miesiaczka...
Dot.: za dluga miesiaczka...   mialam kiedys okres 2 tygodnie. koniecznie idz do lekarza!!!!!!!! ja poszlam dopiero jak zemdlalam z powodu utraty zbyt duzej ilosci krwi.okazalao sie ze mam anemie i lekarz sie w ogole zdziwil, ze jeszcze normalnie chodze, bo z tak niska zawartoscia hemoglobiny, to powinni mnie nosic, jak to obrazowo ujal. powiedzial , ze jak sie to nie zmien, to bede musial miec przetaczana krew :eek: na szczescie dostalam jakies...
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=98372



Temat: Pytanie do ginekologa - długa miesiączka
Pytanie do ginekologa - długa miesiączka   Mój problem polega na tym ,ze moja misiaczka trwala 21 dni . Wiem ze zbyt dlugo w 14 dniu jej trwania udałam się do lekarza ,dostałam skierowanie na usg dopochwowe no i czekam na nie bo na piątek 6 czerwca jestem wyznaczona .Pani doktor powiedziała gdy pojawi sie krawienie mam przyjśc to mi da skierowanie do szpitala .dzisiaj jest wtorek mojej lekarki nie ma a ja zauważyłam plamienie wprawdzie nie jest obfite nie...
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=257672


Temat: Długa miesiączka
Długa miesiączka   Witam. Mam 14 lat. 10 dni temu zaczęła mi się 6 miesiączka. Moje miesiączki są bardzo długie - trwają od 9 do 11 dni. Czy to normalne ?
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=286056


Temat: długa miesiączka
długa miesiączka   12.09.2007 r urodziłam synka, karmiłam go piersią do 12 miesięcy. Dopiero 05.10.2008 r. rozpoczęła mi się pierwsza miesiączka. Było wszystko normalnie, na początku mocne krwawienie, które stopniowo się zmniejszało. Skończyła się 13.10, tak myślałam. 15.10 znów zaczęłam plamić a 17.10 normalnie krwawić. Dziś jest 18.10 czuję się okropnie, mocno krwawię, tak jak nigdy dotąd. Z dnia...
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=285729


Temat: zbyt długa miesiączka
...i nie do zauważenia. Dwa razy chyba przez dwa/trzy dni w ogóle nic,może kropelka dosłownie,a potem znów i tak do dziś( a dziś mamy 17 kwietnia) No i co gorsze od jakiegoś tygodnia zaczęły mnie stawy i mięśnie boleć,teraz siedzę w domu i mam wszystkie objawy anginy. Gorączka 38 stopni,powiększone węzły chłonne,bóle mięśni,kości,głowy i bolesne przełykanie śliny. Nie jestem ekspertem,ale myślę że to może mieć coś wspólnego z ta długa miesiączką. Jestem umówiona z ginekologiem na 29 kwietnia ale boje się , że nie świadomie mogę pogarszać sprawę czekając. No chyba że ktoś mi powie że to zbieg okoliczności, to się uspokoję. Bo do tej pory nie panikowałam i tłumaczyłam sobie to zaburzenie miesiączki prawie dwuletnia przerwa w Niej.
Źródło: forum.we-dwoje.pl/viewtopic.php?t=5944


Temat: zbyt długa miesiączka :/
zbyt długa miesiączka :/   Witam, Dziewczyny, mam problem. Mam 20 lat, miesiączkuję od 15 roku zycia. Miałam regularne miesiączki, 6-7 dniowe. 26 lipca dostałam @ i mam do teraz. Nigdy mi się nie zdarzyło coś takiego. Jestem szczupła, ważę przy wzroście 169 cm 55 kg. Nie schudłam w ostatnim czasie. Nigdy mi się to wcześniej nie zdarzyło. Dodam jeszcze, że nigdy nie brałam tabletek antykoncepcyjnych. Dziewczyny czy...
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=356696


Temat: dłuuuga miesiączka
Dot.: dłuuuga miesiączka   Na pewno powinnas isc do lekarza. Długa miesiaczka moze byc powodem torbieli,ciązy pozamacicznej.Najlepiej isc sie przebadac bo 18 dni to rzeczywisci troszke za długo.A następna planowo według cyklu powinnas dostac liczac od dnia pierwszego jej wystapienia za ok 30-32 dni tyle ile zazwyczaj trwa twój cykl. asia27
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=140451


Temat: Pytanie do ginekologa - długa miesiączka
Dot.: Pytanie do ginekologa - długa miesiączka   Nie napisałaś ile masz lat, bo może to okres przekwitania i wtedy występują takie problemy. Mogą to być mięśniaki, ale niestety niezbędna jest wizyta u lekarza.
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=257672


Temat: Po porodzie też?
  Ja urodziłam naturalnie, byłam nacinana, krwawienie połogowe trwało 3.5 tygodnia, pierwsza bardzo długa miesiączka zaczęła mi się dokładnie miesiąc po porodzie- cały czas karmie piersią Pozdrawiam Ania Mati 19.04.2004
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=144031


Temat: za dluga miesiaczka...
za dluga miesiaczka...   mam nieregolarne miesiaczki dos bolesne ale ostatnio zaczely towazyszyc im naprawde duze bole, a moj ostatni cykl trwal ponad 15dni. Pojawilo sie tez napiecie przedmiesiaczkowe ( wczesniej nie mialam) i dziwne wahania nastrojow, pogorszyla mi sie cera... czy ktos z Was spotkal sie kiedys z takim problemem?
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=98372


Temat: Bardzo długa miesiączka!
Bardzo długa miesiączka!   Dostałam pierwszą miesiączkę. Trwa ona już 12 dni. ;( 3 dni temu jak już prawie wogóle nic nie leciało kąpałam się nad jeziorem. Nie było ani śladu miesiączki. A teraz dalej mam. Nie mam wogóle bólów brzucha. Boje się, że coś może być nie tak. ;(
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=351249


Temat: o wiele za długa miesiączka
o wiele za długa miesiączka   Wiem, że powinnam iść z tym do ginekologa, ale jestem za granicą i nie mam jak iść. Mianowicie chodzi o to, że już od 3 tygodni mam miesiączke!! Nie wiem co mam robić, pod koniec miesiąca jadę do Polski na parę dni, w tedy pójdę do ginekologa, a teraz? I czy gdybym zaszła w ciąże to chyba by w ogóle nie było krwawienia??
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=401646


Temat: plamienie a 1. dc
...ze te plamienia kilka dni przed - nie sa "wlasciwe" i moga oznaczac jakies problemy. Ze ja mam problemy, to pewne, "cykl" 113 dni i brak owulacji, miesiaczka wywolywana. Nie liczylabym jakichs plamien kilka dni przedtem, ale tu nie bylo w sumie jakiejs ostrej granicy miedzy jednym a drugim. Tylko ten kolor - najpierw brunatny. Moze to dlatego, ze wywolywany? No nie pocieszylas mnie. W sumie pewnie masz racje, choc akurat nie liczenie dni i zbyt dluga miesiaczka (np. 10 w sumie) mnie przekonuje. Osoby z normalnymi cyklami i owulacja chyba nie maja w sumie problemu z odroznieniem miesiaczki od plamienia. U mnie natomiast moze okres bedzie wyglal tak, ze szybko minie. Dziekuje w kazdym razie, widze ze mialam sluszne obawy, ze 1. dc jest jednak dzisiaj. Oj nie pasuje mi to z wizytą na monitoring :-( Mateuszek (2 lata)
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=149528


Temat: Zbyt długa miesiączka po leku PROVERA
Zbyt długa miesiączka po leku PROVERA   Witam wszystkich serdecznie i prosze o pomoc.. Miałam problemy z miesiączką.. przerwy miedzy kolejnymi trwały ok 3 ,4 miesiecy.. Dostałam lek na wywołanie okresu Provera i miałam brac po 1 tabletce przez 10 dni .. tak zrobiłam.. po 8 dniach od odstawienia Provery pojawiła się miesiączka .. i zaczełam jeść tabletki antykoncepcyjne NOVYNETTE przepisane przez lekarza w pierwszy dzien...
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=238148